Київ
Запитання та відповіді
Зараз у Києві: 26/07/2025

Запитання-відповідь

Як замовити?
  1. Вибираєте вподобаний букет (подарунок)
  2. Обираєте розмір (поряд розміром/ціною Ви можете ознайомитися зі складом) та дату доставки
  3. Напишіть текст, який Ви бажаєте написати у листівці і ми додамо її до подарунка безкоштовно.
  4. За бажанням, Ви можете додати подарунки: шампанське, цукерки, торт та інші подарунки із запропонованих.
  5. Заповніть бланк доставки, вказавши контактну інформацію про одержувача та про відправника для оперативного зв'язку у разі виникнення додаткових питань або труднощів, які можуть виникнути під час формування та доставки Вашого замовлення.
  6. Сплатіть замовлення зручним для Вас способом

Як дізнатися про статус замовлення?
Після оформлення замовлення йому буде присвоєно номер. Інформація про стан замовлення (отриманий, оплачений, доставлений) надсилається на Вашу електронну адресу, вказану при оформленні замовлення. Ви також можете скористатися посиланням у верхній частині сторінки Статус замовлення. Ввівши номер замовлення та свій email, система автоматично покаже статус замовлення на даний момент. Інформація про виконання замовлення надходить з невеликою затримкою, т.к. активується вручну після підтвердження кур'єра.

Як змінити дані замовлення?
Після оформлення замовлення, Вам надсилається лист із номером та даними замовлення. Скористайтеся функцією "Відповісти автору" та не видаляючи текст вихідного повідомлення та тему листа, напишіть про те, що Ви хочете змінити. Ми максимально оперативно постараємося внести зміни та повідомимо Вас про це.

Як скасувати замовлення?
Щоб скасувати замовлення, зверніться до служби підтримки телефону або чату, бажано, не менше, ніж за добу до дати доставки. Якщо замовлення вже було сформоване (куплені необхідні фрукти, напої, цукерки, надуті кулі, квіти підрізані під замовлену композицію тощо), то ми зможемо зупинити виконання замовлення, але не зможемо компенсувати Вам сплачену суму. Квіти, фрукти є товаром, що швидко псується, і не підлягають поверненню або обміну. Інші товари не є нашими профільними та купуються спеціально для виконання замовлення у спеціалізованих магазинах.

Чи букет буде відповідати тому, що представлений на сайті?
Всі букети на сайті представлені відповідно до сезону. Кожен букет формується флористами відповідно до складу, який вибрав замовник та колірній гамі, як представлено на картинці. Оскільки кожна композиція створюється флористами вручну, можливі незначні відмінності формою. Якщо в даний момент немає певного сорту квітів, який входить до складу замовленого букета з багатьох складових, то ми робимо рівноцінну заміну. Якщо для формування букета відсутнє більше одного складового, то ми погоджуємо заміну із замовником, пропонуючи на вибір не менше 2 варіантів заміни. Переконливо просимо при оформленні замовлення вказувати контактну інформацію замовника. Це дозволить нам оперативно зв'язатися з Вами та вирішити подібні питання.Чим відрізняються варіанти букетів: зменшений, стандартний та делюкс?Для Вашої зручності подарунки представлені в різних варіантах (розмір, склад). Вибираючи варіант, автоматично з'являється посилання Склад, натиснувши яку Ви можете докладно побачити повний склад вибраної композиції і за бажання змінити його.

Які гарантії безпеки оплати банківською карткою через Інтернет?
На сайті нашої компанії Ви оформляєте тільки замовлення, а оплату здійснюєте через спеціалізовану платіжну систему, яка забезпечує передачу даних за захищеним каналом, спеціальним протоколом, який відповідає міжнародним нормам безпеки банківських платежів.