Київ
Міжнародна доставка квітів
Зараз у Києві: 22/12/2024

Центр підтримки клієнтів

Якщо в процесі вибору подарунка чи оформлення замовлення виникли запитання, то Ви можете звернутися в службу підтримки та задати питання.
Перед тим, як поставити запитання, рекомендуємо ознайомитися з уже наявними питаннями та відповідями. Можливо, Ви відразу отримаєте вичерпну інформацію.

Питання-відповіді

ЗАМОВЛЕННЯ
Як зробити замовлення?
Введіть назву міста доставки або виберіть його зі списку.
Із запропонованого асортименту виберіть подарунок, що сподобався.
Заповніть форму замовлення та вкажіть дані одержувача.
Оплатіть замовлення одним із запропонованих способів.
Як змінити склад букету?
Клікнувши на картинку букета Ви перейдете на сторінку з детальною інформацією, де буде запропоновано вибрати розмір букета або скористатися посиланням «Склад» (переглянути/змінити). Розгорнувши інформацію за складом, Ви зможете змінити кількість компонентів у букеті за допомогою «+» чи «-» або внести відразу потрібну кількість за допомогою цифр.
Як внести зміни у замовлення після оформлення?
Зверніться до служби підтримки та повідомте номер вашого замовлення, в якому необхідно зробити зміни, та повідомте про свої побажання.
Як скасувати замовлення?
Якщо замовлення ще не сформоване та не перебуває у стадії доставки, то ми зможемо призупинити його виконання. Вам необхідно звернутися до служби підтримки та написати листа, в якому вказати номер замовлення та електронну адресу, яка була вказана при оформленні замовлення. Повернення коштів проводиться відповідно до процедури визначеної у розділі Гарантії.
ОПЛАТА ЗАМОВЛЕННЯ
Як оплатити замовлення?
Після оформлення замовлення Ви перейдете на сторінку, на якій Ви зможете обрати зручний спосіб оплати. Ви можете сплатити за замовлення відразу або отримати платіжні реквізити (посилання), щоб зробити це пізніше. Детальніше дізнатися про можливі способи оплати можна на сторінці Оплата
У якій валюті відбувається оплата?
Ми приймаємо оплату в доларах, євро, рублях, гривнях, тенге. Якщо Ви сплачуєте картою в іншій валюті, то конвертація буде зроблена автоматично.
Чому не проходить оплата картою?
Причин може бути безліч: від недостатньої суми на картці до блокування платежів через Інтернет. Вам необхідно звернутися до служби підтримки Вашого банку за номером телефону, який вказаний на зворотній стороні картки й уточнити дане питання. Після вирішення проблеми Ви зможете зробити оплату раніше оформленого замовлення. Для цього необхідно скористатись посиланням, яке буде вказане у листі про прийняття замовлення або через особистий кабінет на нашому сайті.
ЗНИЖКИ
Як отримати знижку?
Якщо Ви зробите замовлення на суму 80$ (3 348 ₴) і більше, Вам автоматично буде надана знижка 3%.

При замовленні 100$ (4 185 ₴) $ і більше, після виконання замовлення, Вам додатково буде запропонована дисконтна карта, яка дозволяє отримувати знижку від 7 до 15% на наступні замовлення. Більш детальна інформація на сторінці Знижки

Для учасників соцмереж: VK, Facebook, Instargam,які підписані на нас, розігруються одноразові купони на знижку.

Як скористатися дисконтною карткою?
При оформленні замовлення Ви побачите спеціальне поле для вводу номера дисконтного коду чи номера купона. Після введення номеру та натискання кнопки «Ок» перерахунок вартості проводиться автоматично.
Якщо забув номер дисконтної картки?
Скористайтесь посиланням Нагадати, що знаходитися поряд із полем для введення номера облікової картки. Номер картки буде відправлено СМС або на електронну адресу, залежно від Вашого вибору.
ДОСТАВКА
Як швидко можна доставити замовлення?
Строки виконання залежать від багатьох факторів. Зазвичай, ми можемо виконати доставку у день надходження замовлення, якщо воно будо оформлене та оплачене у першій половині дня. Міжнародні замовлення ми рекомендуємо оформляти не пізніше, ніж за 1 день до дати доставки. У святкові дні: День Матері, 8 Березня, День Валентина - ми рекомендуємо оформляти не пізніше, ніж за 2-3 дні.
Як вказати дату доставки?
При оформленні замовлення Ви зможете вказати дату доставки. Це поле - обов'язкове, тому Ви не зможете пропустити або не помітити його. Також Вам буде надана інформація, якщо обрана Вами дата - вихідний або святковий день.
Як оформити доставку замовлення до міста, якого немає у списку?
Скористайтеся формою індивідуального замовлення. При оформленні Ви можете вказати усі свої побажання з посланням на номер картинки букета, який хочете замовити.
Якщо адреса доставки перебуває за межами міста, який є у списку?
Оформіть замовлення на найближче місто, в адресі вкажіть повну адресу та завершіть оформлення замовлення не сплачуючи його. Отримавши замовлення, ми уточнимо можливість його виконання, остаточну вартість і повідомимо Вам, надавши посилання для оплати. У разі згоди Ви зможете здійснити оплату, і ми негайно приступимо до формування та доставки даного замовлення.
Чи зможете Ви виконати доставку у неробочий час?
Так, найчастіше ми виконуємо доставку у неробочий час, але іноді це може вимагати додаткової оплати. При оформленні замовлення вкажіть свої побажання щодо часу доставки, і ми повідомимо Вас про дану можливість.

Якщо Ви не знайшли відповідь на запитання або Вам необхідна допомога в оформленні замовлення - Ви завжди можете звернутися до служби підтримки скориставшись чатом або задати питання будь-яким зручним для Вас способом.