Квіткові композиції, фруктові кошики складаються відповідно до картинок, представлених на сайті для Вашого вибору. Постачання квітів проводяться кожні 2 дні, що гарантує свіжість квітів. Фрукти, цукерки та інші продукти, які не є нашим профільним товаром – купуються лише у спеціалізованих магазинах безпосередньо перед формуванням замовлення.
Якщо через будь-які обставини Вам необхідно перенести/скасувати замовлення, то повідомте нам про це, якомога раніше. Якщо замовлення вже на стадії формування (квіти очищені від листя, підрізані, фрукти куплені) то ми не зможемо зробити Вам повернення сплаченої суми так, як підрізані квіти для певної композиції (букету) не можна використовувати двічі, фрукти неможливо повернути в магазин, кулі використовувати повторно і так далі.
Якщо замовлення скасовується більш ніж за 1 день до дати виконання, наша компанія гарантує повне повернення коштів за вирахуванням 15% (витрати, що покривають послуги платіжної системи за отримання та зворотний переказ, роботу бухгалтерії з звітності).
Якщо Ви хочете скасувати замовлення після того, як воно вже сформоване, то ми не зможемо компенсувати Вам сплачену суму. Ви можете змінити адресу доставки (в межах міста) і ми доставимо замовлення на нову адресу.
У разі, якщо замовлення доставляється без погодження з одержувачем, за бажанням замовника, то матеріальну відповідальність несе замовник. Якщо:
Замовник має право перенести замовлення на іншу адресу, при цьому сплативши додаткову вартість доставки. Одержувач також може самостійно забрати оплачений і сформований замовлення в нашому магазині, протягом 48 годин.